Comunicats  Actes  Guies  Presentació ILP  Donacions  Video  Premsa  Contacteu

Comissió de govern de la llei de la Renda Garantida de Ciutadania

La Renda Garantida de Ciutadania imprescindible davant la pandèmia

Els 'comuns' plantegen un decret llei per agilitzar la renda garantida durant el coronavirus
 TRÀMITS DE RENDA GARANTIDA DE CIUTADANIA (COVID-19)

AVÍS

L'assessorament presencial sobre la Renda Garantida de Ciutadania que es realitza els dijous de 17 a 19 hores al local de la FAVB es suspèn per tancament d'aquest local com a conseqüència de les restriccions de mobilitat pel Covid-19.

En el seu lloc, es procedeix a realitzar l'assistència per via telemàtica escrivint a l'e-mail:

asesoriargc@gmail.com

Comissió Promotora Renda Garantida de Ciutadania

2020-03-02 Requeriment que exigeix el total i immediat compliment de la Resolució 114/2019 de 28 de febrer de 2019 de la GAIP

2020-02-28 PROPOSTA DE MODIFICACIÓ DEL ART 26 "RESOLUCIÓ ADMINISTRATIVA DE LES SOL·LICITUDS"

ASSESSORAMENT COL·LECTIU / ASESORAMIENTO COLECTIVO

Entrevista TV3  LA LLARGA LLUITA PER LA RENDA GARANTIDA DE CIUTADANIA

El nostre amic i company Jaume Botey, membre de la Comissió Promotora de la Renda Garantida de Ciutadania des de la seva constitució el 2012, va morir aquest passat divendres com a conseqüència d'una greu malaltia. Enviem el nostre condol a la seva companya Pilar Massana, família i amistats. Recordarem sempre a Jaume per la seva fraternitat, esperit de col·laboració i exemple.

Sempre va estar al nostre costat en els moments més importants en la lluita per la Renda Garantida de Ciutadania, i va participar en les vagues de fam de setembre 2013 i desembre 2016 en el seu suport.

Sempre estarà en la nostra memòria.