Comunicats  Actes  Guies  Presentació ILP  Donacions  Video  Premsa  Contacteu

2022-09-16 Reunió amb els Grups Parlamentaris per l'actualizació de l'IRSC

CONTUNUA LA

CAMPANYA DE SOLIDARITAT ABONAMENT COSTES SENTÈNCIA REGLAMENT LLEI RENDA GARANTIDA DE CIUTADANIA

COMUNICAT:

Apel·lem a la vostra solidaritat per contribuir a abonar aquestes costes. Aquestes aportacions s' han d' efectuar al Nº de Compte de la Comissió Promotora RGC:

ES47 3025 0001 1714 3351 6817

Indicant finalitat "aportació" i el nom de l'entitat o persona solidària.

Gràcies per la vostra solidaritat. Seguirem actius més que mai en la defensa dels drets de la ciutadania, especialment de les persones més vulnerables.

Barcelona, juliol 2022

Comissió Promotora Renda Garantida de Ciutadania

2022-08-07 RELACIÓ APORTACIONS SOLIDÀRIES COSTES SENTÈNCIA RECURS AL REGLAMENT LLEI RGC

Gràcies a la solidaritat de 27 persones i organitzacions cíviques i socials, des del 24 de juliol fins a finals d'agost, s'ha recollit 1.650 euros, és a dir, el 55% de les costes. Rellançem a partir d'avui la campanya per assolir els 3.000 euros de les costes.

2022-03-31 Registre Recordatori PARLAMENT actualitzacio urgent IRSC i sol.licitud reunio

Recurs al TSJC sobre el reglament de la lley RGC

2021-05-21 IMPORTANTE SENTENCIA DEL JUZGADO DE LO SOCIAL Nº 28 DE BARCELONA FAVORABLE A LA DEMANDA DE DANIEL CEDRUN

Solidaritat!. Video Marea TV

Sol·licitud d’ofici de l’Ingrés mínim vital per als perceptors de la Renda garantida de ciutadania

COMUNICAT  de 7 març 2019

Per exigir el compliment de la llei de la Renda Garantida de Ciutadania un centenar d'activistes s'han concentrat a les 11 hores de avui dia 7 de març davant del Departament de Treball, Afers socials i Famílies en Carrer Sepúlveda amb Carrer Villarroel, on han tallat el trànsit i han informat dels greus incompliments de la llei pels responsables del Departament de Treball, han comunicat la resolució de la Comissió de Garantia d'accés al dret a la informació pública (GAIP) que dóna la raó a la reclamació presentada per la Comissió promotora de la RGC, el que demostra l'opacitat de la gestió dels responsables de la Direcció General d'Economia Social, i han donat lectura a la carta adreçada al conseller de Treball, afers socials i famílies Sr. Chakir el Homrani (Document annex).
Després de la seva lectura s'ha procedit a registrar-la a l'oficina de gestió empresarial de la Generalitat, romanent les persones concentrades en el seu interior on han celebrat una assemblea i distribuït la carta entre el personal de l'oficina.

A l'Assemblea s'ha informat de les properes convocatòries de mobilització 8 de Març vaga general de les dones i manifestació a la tarda, 11 de març, 10 hores a Pça Universitat, Manifestació pensionista en commemoració del 100 aniversari de la instauració de l'assegurança obligatòria, dimecres 13 de març a les 11 : 30 hores concentració davant de l'entrada principal del Parlament de Catalunya per exigir al Conseller sr Chakir el Homrani el compliment de la llei RGC, dijous 14 de març a les 18:30 hores acte sobre els "Pactes del silenci" a l'auditori de Calàbria 66.

Després de finalitzar l'Assemblea s'ha desallotjat l'oficina a les 12:15

Comissió Promotora Renda Garantida de Ciutadania